Torndal Lodsejerforening

Sidste Nyt

Kære Medlemmer i Torndal.
Grundet Corona situationen er der en . hvis usikkerhed om , hvornår vi kan holde generalforsamling!- så her en lille status!-
Vinteren i år har ikke været med så mange udfordringer som sidste år men vi fik også lavet en del forbedringer sidste år med grøfter - veje samt diverse rørføringer og brønde !- dette har medført en del ekstra udgifter  men  det ser ud til disse tiltag har virket !- så det er vi meget tilfredse med !
Grøfter og veje vil der løbende blive holdt øje med !
( alle veje bliver kørt igennem i april efter repr. af defekt kloak! )
Vedr. vejene har vi igen en opfordring til alle ,- også de gæster man har !- der er en skiltning med en hastighed på 20 km.. Der er nogen der ikke overholder dette , men tænk nu lige på , at der kan være børn på vejen !- samt , at der kan være problemer med støv når vi ikke overholder hastigheden!!- endvidere belaster høj  hastighed vejene så vedligeholdelsesudgifterne bliver større.!!-
Det er dejligt , at se , at langt de fleste medlemmer medvirker til, at vores koloni ser pæn og ordentligt ud!- det er til gavn for alle i denne tid , hvor der bliver solgt mange huse det må da være med til , at påvirke prisen i den rigtige retning !!-
Da der er kommet mange nye medlemmer kan  der være nogle af disse samt også nogle gamle medlemmer som ikke har vores vedtægter !!
Har i nogle spørgsmål!- er i velkommen til , at kontakte os!_
Pas stadig på jer selv og jeres!!
Mvh. Bestyrelsen
Torndal Lodsejerforening.
28. marts 2021

Hej Alle medlemmer af Torndal Lodsejerforening

Hermed en orientering om kloakarbejde på Torndalsvej ud for nr 37 samt på Lonevej ud for nr 14,arbejdet starter efter påske og vil blive udført af John Madsen der vil blive lavet omkørsel så længe arbejdet står på .

Efter rep. af kloak vil vi sørge for at alle veje vil blive set efter så de er klar til sommer.

GOD PÅSKE TIL ALLE

Venlig Hilsen

Torndal Lodsejerforening

Marts 2021

TIL ALLE MEDLEMMER I TORNDAL LODSEJERFORENING.                                                                                                                                                                            HOU DECEMBER 2000

VI KAN KONSTATERE AT DER I DENNE TID BLIVER SOLGT RIGTID MANGE SOMMERHUSE HVILKET HAR MEDFØRT DISSE ÆNDRINGER I BESTYRELSEN SAMT PÅ REVISOR POSTEN.

SOM REVISOR HAR JØRN JENSEN SOLGT  FØRSTE SUPLIANT ER OLE STRØM  SOM NU ER INDTRÅDT SOM REVISOR.

VORES KASSERE BENT RASMUSEN HAR OGSÅ SOLGT FØRSTE SUPLIANT ER HER AKSEL LARSEN SOM OGSÅ ER INDTRÅDT I BESTYRELSEN.

JEG BYDER JER BEGGE VELKOMMEN OG SER FREM TIL SAMARBEJDET .

DER SKAL OGSÅ SIGES TAK FOR DET ARBEJDE SOM DE 2 AFGÅENDE HAR LAGT I DEN MEGET LANGE TID I HAR VÆRET MED.

EN SÆRLIG TAK SKAL LYDE TIL BENT DU ALTID VÆRET KLAR TIL AT LØSE OGAVER, DE ÅR HVOR VI ARBEJDE MED KLOAK OG NYE VEJE HAR DU VÆRET UVUDERLIG  ALLE DE GANGE SOM DU VAR I KONTAKT MED MYNDIGHEDDER VAR RIGTIG MANGE, DU HAR ALTID HAFT STYR PÅ DE OPGAVER SOM DU HAR HAFT OG PÅTAGET DIG MANGE OPGAVER SOM ALTID ER BLEVET LØST PÅ BEDSTE MÅDE, DIN ARBEJDES KRAF OG DIT ALTID GODE HUMØR VIL BLIVE SAVNET  DU OG DIN FAMILE ØNSKES ALT GODT I FRMTIDE OG ENDNU ENGANG TAK.

VI ØNSKER ALLE EN RIGTIG GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR.HÅBER ALLE HAR DET GODT I DENNE SVÆRE TID SOM VI HAR .

VENLIG HILSEN FRA

BESTYRELSE I TORNDAL LODSEJERFORENING