Torndal Lodsejerforening

Vejformand – Erland

Sekretær – Bente

Grøfter og veje

Veje og grøfter ser fornuftige ud. Der skal spules rør inden grøfter renses. Grøfter renses og der klippes ved grøfter i efteråret. Bestyrelsen indhenter tilbud. Kanter i vejsiderne jævnes ud og stien til stranden ved Torndalstrand rengøres.

Vagn retter henvendelse til TDC vedrørende boks i grøften ud for Torndalstrand, denne skal enten fjernes eller flyttes.

Foreningens hjemmeside

Der er pt problemer med at sætte referater ind på hjemmesiden og der undersøges nye muligheder for anden opsætning af hjemmeside.

Postkasser

Bestyrelsen er obs på, at der er risiko for at der på et tidspunkt skal opsættes et samlet postkassesystem ved indkørsel til foreningens veje. Der er fra kommunens side endnu ikke meldt noget ud om godkendelse af dette, bestyrelsen afventer udmelding derfra.

Foreningens økonomi

Foreningens økonomi er sund ud

Der var ingen punkter til evt.

Næste bestyrelsesmøde forventes afholdt i slutningen af oktober måned 2023

Ref.: Bente